دلایل بوتاکس پوست سر در خانم‌ها

شاید ندانید که بوتاکس فقط برای صورت نیست. حالا پس از سال‌ها استفاده از بوتاکس برای مصارف زیبایی و جوانسازی و همینطور به عنوان یک روش جایگزین، اکنون می‌توانیم جهت درمان و کاهش تعریق، از بوتاکس به عنوان عمل تزریق بوتاکس به پوست سر استفاده کنیم. جالب است بدانید که این روز‌ها این روش بسیار محبوب شده است.

 

دکتر میشل هنری می‌گوید: “من هشت سال است که بوتاکس انجام می‌دهم و بیمارانی داشتم که به انجام این کار اصرار داشتند چون نمی‌خواستند مدل موهایشان خراب شود. این عمل برای زنان شاغل که می‌خواهند فعالیت کنند اما همچنان عالی بنظر برسند، بسیار مفید است. افرادی که موهای حالت دار یا فری دارند، می‌‌توانند با انجام بوتاکس، به مدت زمان بیشتری موهای صاف داشته باشند.

 

فعالیت داشتن و مجبور شدن به شستشوی مو و آرایش مجدد آن بسیار سخت و زمان‌بر است. بنابراین تزریق بوتاکس به سر یک راه حل عالی به نظر می‌رسد.

 

دکتر سیندی بای می‌گوید: پس از تزریق بوتاکس به سر، آنها دیگر زیاد عرق نخواهند کرد. بنابراین مدل موهایشان مدت بیشتری می‌ماند و موهایشان چرب به نظر نمی‌رسد. جالب است که بدانید بوتاکس تا چه حد می‌تواند کمک کننده باشد.

 

یکی از دلایل استفاده از بوتاکس در پوست سر، روند در حال رشد شستن کمتر مو برای حفظ سلامتی مو است. اگرچه استفاده از بوتاکس فقط برای درمان خطوط پنجه کلاغی، پیشانی و خطوط خفیف توسط FDA تأیید شده، اما پزشکان در سالهای مختلف از آن در مناطق شگفت انگیزی استفاده کرده‌اند. بیماران می‌توانند برای کاهش تعریق بیش از حد، بوتاکس را در زیر بغل خود هم دریافت کنند.

 

دکتر بای می گوید: “هر سال یک افزایش ۵ درصدی در عمل‌های زیبایی شناختی در مردان مشاهده می‌شود و انتظار می‌رود که این آمار بیشتر هم شود.” دکتر هنری می‌گوید: “مردان مسن‌تر می‌بینند که همسرانشان مورد درمان قرار می‌گیرند و با نشاط‌تر می‌شوند و این آنها را نیز تشویق به انجام این کار می‌کند.” تفکر امروزی بر این اصل معتقد است که مردان هم باید برای حفظ ظاهر خود تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *