رفع چروک اطراف چشم

ویتامین E از جمله ویتامین‌هایی است که تأثیرات فراوانی بر روی پوست صورت و رفع چروک اطراف چشم می‌گذارد و باعث کاهش چین و چروک‌های پوست و زیبایی می‌شود.

پوست اطراف چشم بر اثر خندیدن، دست مالیدن و… دچار چین و چروک می‌شود. پوست زیر چشم خشک و بی آب شده و حالت افتادگی پیدا می‌کند. رفع چروک‌های دور چشم و از بین بردن اثرات ناخوشایند پیری و استرس از روی پوست صورت  با کمک ویتامین E یکی از راه‌های مناسب در سلامت و زیبایی پوست است.

پوست زیر چشم بسیار حساس و نازک است. به همین دلیل به مراقبت و توجه زیادی نیاز دارد و زیر چشم را باید همیشه مرطوب نگه داشت. یک راه برای مرطوب نگه داشتن زیر چشم‌ها استفاده مداوم از کرم‌های مخصوص زیر چشم است. روش دیگر استفاده از روغن ویتامین E است که با استفاده از روش‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد:

  • استفاده مستقیم از روغن ویتامین E برای ماساژ زیر چشم درمان مناسبی برای از بین بردن چروک‌های زیر چشم و کنار چشم است.
  • روغن ویتامین E را می‌توان با قرص این ویتامین مخلوط کرده و قبل از خواب آن را زیر چشم ماساژ داد.
  • می‌توان این روغن را به مدت ۱۵ دقیقه زیر چشم ماسک کرد. این کار باعث می‌شود که خطوط تیره و چروک‌های کنار چشم از بین بروند.

روش‌های یاد شده اگرچه مؤثر هستند اما نیاز به درمان مداوم و زمان زیادی دارند تا تأثیر خود را بر روی پوست نشان دهند. در صورتی که می‌خواهید در زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه برسید بهتر است با پزشک مشورت کرده و از سایر روش‌های درمان استفاده کنید.

بر اساس نوع پوست و میزان چروک‌های اطراف چشم می‌توان از روش‌های پزشکی مختلف نظیر بوتاکس، میکرونیدلینگ و تزریق انواع ژل و فیلر استفاده کرد. پس از مشورت با پزشک، پوست شما معاینه شده و سپس بهترین روش برای رفع چروک اطراف چشم به شما ارائه می‌شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درمورد هریک از رفع چروک اطراف چشم با کلینیک پوست، مو وزیبایی الماس واقع در رشت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *