لیفتینگ با نخ

لیفتینگ با نخ یکی از روش‌های جوان‌سازی پوست صورت است که باعث می‌شود بدون انجام جراحی‌های سنگین، بدون نیاز به بی‌هوشی و بستری شدن در بیمارستان تا ۱۰ سال جوان‌تر شوید.

در این روش لیفت صورت با استفاده از نخ مخصوص انجام می‌گیرد. این نخ با تحریک سلول‌های پوست در اطراف خود، باعث تولید کلاژن والاستین شده و موجب کشیده شدن و زیبایی پوست می‌شود. این نخ به مرور زمان در زیر پوست جذب شده و پس از چند ماه تحلیل رفته و در نهایت ناپدید می‌شود.

لیفتینگ با نخ، تکنیکی است که با بی‌حس کننده موضعی در زمانی کوتاه و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان انجام می‌شود. بهبود فوری به بیمار این امکان را می‌دهد که در عرض ۲ روز به فعالیت‌های طبیعی خود باز گشته و پس از ۲ هفته بافت‌های نرم بهبود یافته و در نتیجه هیچ نشانه‌ای از انجام این روش پدیدار نخواهد بود. نخ‌هایی که برای انجام این روش استفاده می‌شوند، کاملا با بدن انسان سازگار بوده و هیچ مشکل و ناراحتی برای بیماران ایجاد نمی‌کند.

لیفت صورت با نخ یک روش جوان‌سازی بدون جراحی و غیر تهاجمی است. این تکنیک هیچ گونه اسکاری بر جای نمی‌گذارد و به راحتی در تمام نواحی صورت و گردن قابل استفاده است. پس از انجام لیفتینگ با نخ خستگی صورت برطرف شده و به فرد ظاهری جوان‌تر و بسیار طبیعی می‌دهد.

نواحی مورد درمان لیفتینگ با نخ عبارت‌اند از: پیشانی و بینی، گونه‌ها، خطوط خنده، خط اخم، دورچشم‌ها، چین‌های ریز، چین‌های عمودی و افقی پیشانی، بالا و پایین بردن انتهای ابروها و رفع افتادگی آن‌‌ها، افتادگی پلک پایین و کیسه‌های زیر چشم.

لیفتینگ با نخ مزایای زیادی دارد.

  • این روش هیچ‌گونه آمادگی قبلی نیاز ندارد.
  • اثرات آن آنی و محسوس است.
  • هیچ‌گونه اثر جراحت و یا اسکار باقی نمی‌گذارد.
  • نخ‌های مورد استفاده در این روش قابل جذب بوده و قابل دیدن و یا حس کردن نیستند.

 

لیفتینگ با نخ با وجود مزایای فراوان، نباید برای برخی افراد خاص انجام شود. در مواردی که فرد در مراحله بارداری و یا شیردهی است، در موراری که فرد دارای زخم‌های باز و یا اختلالات انعقاد است و یا تحت درمان داروهای ضد انعقاد قرار دارد نباید از این روش برای جوان‌سازی استفاده کرد.

پس از انجام این روش، فرد به مراقبت‌هایی ساده بعد از درمان نیاز دارد. برای مثال درصورت التهاب فرد می‌تواند از کیسه یخ یا حوله سرد استفاده کند. بهتر است بیمار حداقل تا سه شب اول سر خود را به اندازه ۳۰ درجه بالا نگه دارد. تا ۳ هفته از فشار مستقیم روی صورت و نواحی که درمان شده اجتناب شود وبیمار روی صورت نخوابد. همچنین تا ۳ هفته تا جای که امکان دارد حرکات صورت باید به حداقل برسد. از لبخندهای وسیع و حرکاتی که باعث تغییر شکل وسیع صورت می گردند مانند خمیازه عمیق خودداری شود.

روش لیفتینگ با نخ تکنیکی سریع و مؤثر در جوان‌سازی و زیبایی پوست است و در صورتی که به درستی انجام گیرد، نتایج بسیار عالی و تأثیرات فوق‌العاده‌ای بر پوست می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *