روش‌های از بین بردن خط اخم

وجود خط اخم بین دو ابرو می‌تواند باعث شود که ظاهر شخص، صرف نظر از احساسات واقعی او، ناراحت به نظر بیاید. برای از بین بردن خط اخم بین دو ابرو روش‌های درمانی مختلفی وجود دارد.

همانطور که قبلا درباره دلایل ایجاد خط اخم بین ابروها توضیح دادیم، در این مطلب قصد داریم شما را با روش‌های مختلف رفع خط اخم آشنا کنیم.

برخی روش‌های حذف خطوط اخم عبارتند از: استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های مخصوص، میکرودرم ابریژن، لایه برداری با محلول‌های اسیدی، لیزر درمانی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و جراحی. تمامی این روش‌ها قطعا باید توسط پزشک زیبایی توصیه و انجام شوند.

یکی از روش‌های از بین بردن خط اخم تزریق بوتاکس است. بوتاکس خط اخم به این صورت است که با تزریق سم بوتولینوم چروک‌ها و خطوط روی پیشانی و خط اخم، به نحو چشمگیری کاهش می‌یابد. پرکاربردترین روش رفع چروک پیشانی تزریق بوتاکس است که اثر آن پس از ۲ تا ۱۴ روز کاملا محسوس است.

روش دیگر استفاده از میکرودرم ابریژن است. در روش میکرودرم ابریژن برای از بین بردن خط اخم بین دو ابرو، پوست به صورت ملایم لایه‌برداری می‌شود و پوسته‌های مرده از روی سطح پوست جدا شده و پوست سالم و صافی که در زیر آن قرار دارد، نمایان می‌شود. این روش برای درمان خط خنده و اخم بسیار موثر است.

یکی دیگر از روش‌های رفع خط اخم روش لیزر درمانی است که با نتایج خوبی همراه است.  لیزر مورد استفاده برای این کار، می‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کند. روش لیزر درمانی درد و ناراحتی زیادی ایجاد نمی‌کند و تنها موجب ورم و کبودی بسیار خفیفی می‌شود. اما در صورتی که عمق درمان زیاد باشد باید قبل از بازگشت به روند عادی کارهای خود، چند هفته ریکاوری را پشت سر بگذارید.

به یاد داشته باشید که تمامی این روش‌ها باید توسط پزشک انجام گیرد زیرا در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری به پوست‌تان وارد شود. کلینیک الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات جوان‌سازی و حذف خطوط اخم به شما عزیزان است. شما می‌توان با برقراری تماس با کلینیک و یا مراجعه حضوری، از مشاوره رایگان پوست استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *