حذف خطوط خنده

خطوط خنده در واقع خطوطی هستند که در افراد مختلف هنگام لبخند زدن، بر روی صورت پدیدار می‌شوند. این خطوط گاهی زیبا به نظر می‌رسند و نشان دهنده شادی افراد هستن اما در برخی موارد موجب می‌شوند که سن فرد بسیار بالاتر از آنچه که هست، به نظر برسد. در این مطلب قصد داریم شما را با روش‌های مختلف حذف خطوط خنده آشنا کنیم.

بیشتر افراد فکر می‌کنند که دلیل بوجود آمدن خط لبخند به خاطر بالا رفتن سن است. اما واقعاً این‌گونه نیست و حتی افرادی هستند که در دوران جوانی هم خطوط لبخند در صورت آن‌ها پدیدار شده است و تمایل زیادی برای از بین بردن آن دارند.

به وجود آمدن خطوط خنده و چروک دور لب دلایلی مختلفی دارد:

  • صحبت کردن
  • خندیدن
  • غذا خوردن
  • افزایش سن
  • ژنتیک
  • لاغری
  • تحلیل بافت فک بالا و لثه

هر یک از این موارد می‌توانند موجب فشار آوردن به پوست اطراف دهان و ایجاد چین و چروک شود که از رایج‌ترین آن‌ها به وجود آمدن خطوط خنده است.

یکی از روش‌های حذف خطوط خنده استفاده از بوتاکس است. در این روش با فلج کردن ماهیچه زیر چین و چروک صورت از طریق تزریق بوتاکس، می‌توان خطوط خنده و سایر چین و چروک‌های اطراف دهان را رفع کرد.

 

تزریق ژل یکی دیگر از روش‌های حذف خطوط خط خنده و خطوط اخم است. به دلیل استفاده از مواد طبیعی در ساخت ژل‌ها، این مواد حساسیت زا نبوده و مشکلی برای پوست ایجاد نمی‌کنند.

 

قبلا درباره لیفت پوست با نخ و مزایای آن صحبت کردیم. از روش لیفتینگ می‌توان برای حذف خطوط خنده نیز استفاده کرد. استفاده از نخ‌های نامرئی یک روش مفید برای پیشگیری از تغییرات پوستی وابسته به سن است. این نتایج عالی در زیبایی داشته و برای مدت‌ها ماندگار است.

 

از لیفت صورت با نخ جهت از بین بردن چین و چروک صورت و بدن، کاهش قابل توجه و از بین بردن خطوط خنده و کاهش افتادگی فک، لیفت ابرو و گردن استفاده می‌شود.

 

برای از بین بردن خطوط خنده می‌توان از هریک از روش‌های یاد شده استفاده کرد. برای این کار باید با پزشک مشورت کنید و پوست شما به خوبی معاینه شود و بهترین روش برای حذف خطوط خنده به شما ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *