لیزر موهای زائد آقایان

این روز‌ها یکی از پر طرفدار‌ترین درمان‌های زیبایی، رفع مو‌های زائد بدن است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که رفع مو‌های زائد به وسیله لیزر هر روز رایج‌تر می‌شود و از آن جالب‌تر اینکه تعداد آقایانی که برای رفع مو‌های زائد به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند، رو به افزایش است.

هر چند که در کشور‌های اروپایی درصد بالاتری از آقایان به لیزر مو‌های زائد روی می‌آورند، اما در مردان ایرانی این آمار پایین‌تر است و آن‌ها اکثرا به لیزر مو‌های قسمت ناحیه پشت گردن، گوش، سرشانه و کمر علاقه بیشتری نشان می‌دهند. اما با‌ گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، مردان ایرانی هم هر روز علاقه بیشتری به لیزر مو‌های ناخواسته نشان می‌دهند.
شاید عموم مردم در این فکر باشند که لیزر مو‌های زائد فقط جنبه زیبایی دارد. اما از آنجایی که مو‌ها محل‌ مناسبی برای رشد انواع باکتری و قارچ‌ها هستند، رفع آن‌ها منجر به سلامتی و البته زیبایی بیشتر شخص می‌شود.

ورزشکاران هم معمولاً برای لیزر سینه، کمر، و در بسیاری از موارد برای لیزر کل بدن مراجعه می‌کنند. چون نبودن مو روی پوست برای ورزشکاران یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. مخصوصاً در ورزشکاران حرفه‌ای که احتمال آسیب دیدگی زیادی وجود دارد، نبودن مو، بر روی پوست به جریان بهبود کمک می‌کند و عدم انتقال آلودگی‌های باکتریایی به زخم، باعث تسریع در روند بهبود می‌شود.

مو‌ها سبب افزایش میزان تعریق و در ادامه ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند و اکثر افراد از بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی و زیر بغل شاکی هستند. پس علاوه بر مردان زیبا پسند، که مایلند پوست و بدنشان را در بهترین شرایط حفظ کنند، ورزشکاران، که داشتن بدن بدون مو را یک مزیت می‌دانند، لیزر مو‌های زائد توجیه پزشکی هم دارد.

 

کلینیک زیبایی الماس، بزرگترین و حرفه‌ای ترین مرکز زیبایی رشت، افتخار دارد که برای آقایان علاقمند به لیزر خدمات ویژه‌ای ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *