عوارض تزریق ژل

تزریق ژل در بخش‌های مختلف صورت یکی از روش‌های نوین جوان‌سازی و زیبایی پوست است. اما برخی افراد به علت نگرانی از عوارض تزریق ژل از این کار اجتناب می‌کنند که در این مطلب قصد داریم این نگرانی را بر طرف کنیم.

می‌توان گفت تزریق ژل هیچ عوارض جانبی ندارد مگر در چند حالت خاص:

  • استفاده از ژل و فیلر ارزان قیمت که مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
  • استفاده از ژل‌ها با ماندگاری دائم.
  • تزریق ژل در مراکز غیر معتبر.

بهتر است برای جلوگیری از عوارض تزریق ژل به کلینیک معتبر مراجعه کنید تا با استفاده از بهترین مارک‌های ژل معتبر، که دارای مجوز رسمی هستند، به منظور افزایش جذابیت چهره شما اقدام کنند.

تزریق ژل، با استفاده از تکنیک‌های مدرن و به روز برای فرم دهی لب‌ها و گونه‌ها و نیز درمان چین و چروک‌های صورت و رفع خط خنده استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از فیلرها و ژل‌های نسل جدید هیالورونیک اسید که ماده ای طبیعی و کاملا سازگار با بدن است، اقدام به زیباسازی و ایجاد زاویه فک و چانه، بدون نیاز به جراحی و به صورت سراپایی می‌کنند.

تجربه نشان داده که بهتر است برای گونه گذاری یا برجسته کردن لب‌ها در جلسه اول از مقدار کمی تزریق شروع کنیم زیرا اگر شما قصد افزایش حجم آن‌ها را داشته باشید توانایی و قدرت مانور پزشک برای افزایش حجم آن‌ها زیاد است و در نهایت یک لب یا گونه دلخواه و طبیعی حاصل خواهد شد که از نظر زیبایی، تناسب و طبیعی بودن آن رضایت بیمار را کسب می‌کند.

امروزه از تزریق ژل لب و گونه به عنوان یکی از روش‌های پرکاربرد و متداول زیباسازی صورت یاد می‌شود. به یمن آمدن نسل جدید ژل‌های هیالورونیکی که ماده‌ای طبیعی و کاملا سازگار با بدن انسان است، دیگر با خیالی راحت و مطمئن از نداشتن عوارض تزریق ژل بر خلاف ژل‌های دائمی قدیمی، می‌توانیم برای زیباسازی صورت اقدام نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *