فواید مزوتراپی

یکی از روش‌های پرطرفدار جوان‌سازی استفاده از مزوتراپی است که باعث کاهش چین و چروک پوست و صاف شدن پوست صورت می‌شود. فواید مزوتراپی موجب شده تا به جای استفاده از روش‌های تهاجمی جراحی، از روش‌های ساده‌تر برای جوان‌سازی استفاده شود.

از فواید مزوتراپی می‌توان به جوان‌سازی پوست، افزایش انعطاف‌پذیری و کشش پوست، پیشگیری از چین و چروک و برطرف کردن لکه‌های تیره، سلولیت، از بین بردن خستگی پوست اشاره کرد.

در تکنیک مزوتراپی با استفاده از سوزن‌های کوچک، یک سری تزریق به لایه میانی پوست انجام می‌شود. هدف اصلی مزوتراپی این است که مشکلات اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب و آسیب پوستی را بهبود بخشد.

در مزوتراپی صورت با تزریق مواد تقویتی و ویتامین‌ها، لک و چین و چروک پوست از بین می‌رود. علاوه بر این مزوتراپی نه تنها باعث جوانسازی پوست صورت می‌شود بلکه سبب استحکام، انعطاف پذیری و لطافت پوست می‌شود.

این مواد باور نکردنی اثر مشابهی با کرم‌ها و لوسیون‌های تغذیه کننده همراه با مرطوب‌کننده دارد، اما در مزوتراپی، به علت تزریق مستقیم به پوست، اثربخشی آن بیشتر است.

یکی از فواید مزوتراپی این است که می‌تواند به طور قابل توجهی رنگ حلقه‌های تیره زیر چشم را بهبود بخشیده و همچنین اندازه کیسه‌های چربی را کاهش دهد.

خستگی، استرس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا هر عامل آسیب زننده به پوست صورت، ممکن است باعث بروز لک و نقاط تیره رنگ بر پوست شود. از دیگر فواید مزوتراپی این است که می‌تواند گزینه خوبی برای رفع این لک‌ها باشد. به این وسیله، پوست می‌تواند به درخشندگی و استحکام اولیه خود بازگردد.

مزوتراپی جایگزین مناسبی برای جراحی پلاستیک است که به طور چشم‌گیری در کاهش اثرات چربی در نواحی حساسی مانند غبغب، چانه، معده، ران، پلک‌های پایینی و خطوط سینه موثر است.

از فواید مزوتراپی غبغب این است که چین و چروک و چربی‌های اطراف این ناحیه بدون جراحی برطرف می‌شود. درمان مزوتراپی در این ناحیه شامل مجموعه‌ای از تزریق‌ها با استفاده از داروهای خاصی برای رفع سلول‌های چربی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *