لیزر موهای زائد آقایان

رشد موها در بدن خانم‌ها و آقایان امری طبیعی است اما گاهی می‌تواند آزاردهنده باشد. مردانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند به دنبال راه مناسبی برای رفع موهای زائد هستند. استفاده از لیزر موهای زائد در آقایان یکی از راحت‌ترین روش‌های حذف موهای ناخواسته است.

موهای زائد در آقایان به طور معمول در تمام اندام‌ها به جز کف دست و پا روییده است. آقایان به نسبت خانم‌ها دارای موهای زائد بیشتری هستند. برای مثال در آقایان، زیر چانه، دو طرف صورت و پشت گردن موهای زائد زیادی دارند که باعث می شود تا مجبور باشند تا به طور مرتب و هر روز برای اصلاح موهای زائد این بخش‌ها زمان اختصاص بدهند. اصلاح با ریش تراش یا موم ممکن است قابل تحمل باشد اما امری کاملا غیر ضروری است و اثرات آن معمولا کوتاه مدت بوده و بی‌فایده به نظر می‌رسد.

درمان لیزر بدون درد است. لیزرهایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند بدون آسیب رساندن به پوست توسط فولیکول مو جذب می‌شوند. این درمان روی موهای تیره بهتر کار می‌کند. رنگ تیره موها ناشی از رنگ‌دانه‌هایی به نام ملانین است. این ماده اشعه لیزر را به فولیکول مو منتقل می‌کند. به این صورت لیزر می‌تواند به راحتی موهای زائد بدن را رفع کند.

یکی از دلایل ایده‌آل بودن لیزر موهای زائد در آقایان این است که برای تمامی قسمت‌های بدن مؤثر و مناسب است. بهترین نتیجه در حذف یا کاهش مو در پشت، سینه، شکم، شانه ها و ناحیه تناسلی است. شایعاتی در مورد لیزر موهای زائد در آقایان، مبنی بر ناباروری وجود دارد که کاملا اشتباه بودخ و لیزر تنها ۳ تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده و نمی‌تواند چنین عارضه‌ای را ایجاد کند و تنها توسط رنگ‌دانه مو قابل جذب است.

مکانیسم اثر لیزر در رفع موهای زائد در آقایان و خانم‌ها به یک میزان است، اما به دلیل ضخامت بیشتر موهای آقایان، نوع پوست و میزان تیرگی مو پاسخ‌گویی به لیزر درمانی در آن‌ها بهتر و بیشتر است و در برخی از مردان تعداد جلسه‌های درمان ممکن است کم‌تر باشد. لیزر در پوست‌های روشن با موهای تیره نتیجه بهتری دارد و برای موهای بلوند یا سفید مناسب نیست.

لیزر موهای زائد باید در محیطی کاملا بهداشتی و زیر نظر پزشک انجام گیرد. فرد باید ابتدا با پزشک مشورت کرده و نوع و رنگ پوست و میزان موهای زائد مشخص شود تا  پزشک بهترین درمان را برای وی در نظر گیرد. در کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس، لیزر موهای زائد در آقایان توسط اپراتورهای آقا انجام می‌گیرد و افراد می‌توانند از مشاوره رایگان استفاده کرده و به راحتی تحت درمان قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *