لیفتینگ چشم

لیفتینگ چشم یکی از روش‌های زیباسازی است که برای حذف چروک پوست اطراف پلک‌ها و به منظور رفع پف چشم و افتادگی پلک‌ها انجام می‌شود و به این ترتیب موجب جوان‌سازی و زیبایی هر چه بیشتر چشم‌ها می‌شود.

چشم‌‌ها یکی از مهم‌ترین اعضا در صورت هستند که علاوه بر زیبایی می‌توانند حالات مختلف چهره را به نمایش بگذارند. با زیاد شدن سن، چشم‌ها و پلک‌ها دچار افتادگی می‌شوند و در اطراف آن‌ها چین و چروک‌هایی ایجاد می‌شود که باعث می‌شود پوست، پیرتر به نظر رسیده و زیبایی آن کاهش یابد.

یکی از راه‌های جلوگیری از پیری صورت و کاهش چروک اطراف چشم استفاده از روش لیفتینگ چشم است. لیفت چشم می‌تواند موجب کشیدن پوست اطراف چشم‌ها به ویژه پوست افتاده پلک‌ها شود. در این حالت چروک‌های اطراف چشم کاهش یافته و چشم‌ها از حالت افتاده خارج می‌شوند.

افرادی که دچار پف چشم یا افتادگی پلک هستند، می‌توانند از این روش استفاده کنند زیرا بروز این دو مورد، از علائم پیری و افزایش سن محسوب می‌شوند. افزایش سن، موجب کاهش خاصیت کشسانی پوست و ظهور خطوط و چین و چروک‌های پوست خواهد شد.

برخی عوارض لیفتینگ چشم عبارت‌اند از: قرمزی اطراف چشم، تورم، کبودی، سوزش و خارش چشم است. البته این عوارض تنها در برخی افراد با توجه به نوع پوست مشاهده می‌شود که جای نگرانی نیست. در صورت رعایت تمامی توصیه‌های پزشک و انجام برخی مراقبت‌ها پس از انجام لیفتینگ چشم می‌توانید این مشکلات را رفع کنید.

پس از انجام لیفتینگ چشم فرد باید مراقبت‌هایی را برای بهبود سریع، در نظر بگیرد. برای مثال از فعالیت‌هایی که فشاری را بر چشم تحمیل می‌کنند اجتباب نماید. چنانچه دقیقا مطابق دستورات پزشک زیبایی عمل کنید، بهبودی حتی سریع‌تر از زمان انتظار، حاصل خواهد شد. بهتر است هنگام خوابیدن پس از انجام لیفت چشم در حالتی قرار بگیرید که کمترین فشار را به چشم وارد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *