برجسته‌سازی لب در ۱۰ دقیقه

افزایش حجم لب‌ها و برجسته‌سازی آن‌ها امروزه طرفداران زیادی دارد. یکی از سریع‌ترین راه‌های افزایش حجم لب‌ها، استفاده از انواع ژل‌های پر کننده است. با استفاده از این روش کار برجسته‌سازی لب در ۱۰ دقیقه انجام می‌گیرد.

امروزه کارهای متعددی برای افزایش حجم بافتی و از بین بردن یا کاهش چین‌های سطحی و عمقی صورت انجام می‌گیرد. برای این منظور می‌توان از مواد متعددی که فیلر یا پرکننده نامیده می‌شوند، استفاده کرد. چربی خود بیمار نیز در برخی موارد به ویژه برای حجم‌های بزرگ‌تر قابل استفاده است.

از مزایای استفاده از فیلر‌ها این است که در زمان کوتاهی می توانند فرم دلخواه را برای لب‌ها ایجاد کنند. برجسته‌سازی لب در ۱۰ دقیقه به کمک تزریق ژل و فیلرها می‌تواند لب‌ها را خوش‌فرم نشان داده و باعث حجم دادن و زیبایی آن ها شود.

تصویری که در این مطلب مشاهده می‌کنید، نمونه تزریق ژل در کلینیک الماس رشت است. این لب‌ها تنها در ۱۰ دقیقه زیباتر شده‌اند و این عکس بلافاصله پس از انجام تزریق گرفته شده است.

تزریق ژل لب اگرچه در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد اما در صورتی که به درستی انجام نشود، می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود و عوارضی نظیر ورم و خون‌مردگی را برای فرد به همراه داشته باشد. برای جلوگری از چنین مواردی باید به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید.

کلینیک پوست و مو و زیبایی الماس واقع در رشت، آماده ارائه خدمات برجسته سازی لب و تزریق انواع ژل جهت جلوگیری از پیری پوست و زیبایی هرچه بیشتر شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *