لیفت چانه و رفع غبغب

لیفتینگ با نخ از روش‌های مدرن و سریع برای کشیدن پوست و رفع افتادگی صورت است که یکی از کاربردهای آن لیفت چانه و رفع غبغب است.

لیفتینگ صورت با هدف از بین بردن چین و چروک، افزایش ضخامت پوست، سفت شدن پوست، جوان‌سازی و کشیدن پوست ایجاد شده است.

برخی افراد در نواحی زیر چانه و گردن یک برآمدگی دارند که به غبغب معروف است و وجود آن موجب کاهش زیبایی و کاهش اعتماد به نفس در افراد می‌شود. به همین دلیل است که افرادی که از این مسئله رنج می‌برند به دنبال روشی آسان برای رفع آن هستند.

روشی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته، روش لیفت چانه با نخ است. لیفت چانه با نخ یک روش غیر جراحی است که به وسیله یک سوزن نازک انجام می‌شود. برای پیاده سازی این روش لازم است تا ابتدا پزشک با استفاده از کرم بی‌حسی موضعی روی قسمتی از صورت و چانه که قرار است لیفت شود، آن بخش را بی‌حس کرده و سپس نخ‌های لیفت را در زیر پوست بکارد.

در این حالت با قرار گرفتن نخ‌ها در اطراف و زیر چانه، حالتی شبیه به کشیدگی پوست به دست می‌آید که پوست را سفت کرده و شلی زیر چانه را رفع می‌کند. نتیجه این حالت باعث لیفت چانه از بین بردن غبغب می‌شود.

این روش حداقل زمان استراحت را دارد و در درمان پوست‌های ضعیف بھترین روش محسوب می‌شود. طول سوزن‌ھا و نخ‌ھا بسته به ھدف مورد استفاده متفاوت است.

طبق تحقیقات انجام شده، لیفتینگ با نخ توانایی صاف کردن و هموارسازی پوست و از بین چین و چروک را نیز دارد و شلی صورت را از بین می‌برد.

روش لیفت با نخ نسبتا بدون درد است و با کمک بی‌حسی موضعی و در بعضی موارد بی‌حسی تزریقی قبل از درمان، فرد می‌توان بدون هرگونه درد و احساس ناخوشایندی، درمان خود را تکمیل کند.

ممکن است نخ لیفت باعث ایجاد گذاری قرمزی، تورم و کبودی ناشی از تزریق شود اما با توجه به نوع پوست، این حالات پس گذشت چند ساعت تا چند روز این حالت از بین می‌روند و جای نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *