لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد، یکی از مؤثرترین روش‌های از بین بردن موهای ناخواسته در بدن است و نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر، با درد و ناراحتی همراه نیست.

این روش درمانی در پوست و موی شما اثر می‌گذارد. به هنگام استفاده از لیزر، اشعه‌های آن مستقیما بر روی فولیکول‌های مو اثر می‌گذارند و آن‌ها را از ریشه از بین‌ می‌برند و از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

لیزرها بر روی پوست و موهای مختلف یک اثرگذاری را ندارند. رنگ پوست و جنس موی بدن شما در نتیجه‌گیری از درمان با لیزر مؤثر است. به همین خاطر پزشک زیبایی در جلسه اول نوع پوست را تشخیص می‌دهد تا در طول درمان بهترین نتایج را بگیرد.

به یاد داشته باشید که لیزر کل بدن در یک جلسه امکان‌پذیر نست. باید بدانید که بدن شما در هر جلسه میزان محدودی اشعه لیزر را می‌تواند تحمل کند و بپذیرد. در هر جلسه شما امکان این را دارید که چند قسمت از بدن خود را لیزر کنید.

ممکن است در جلسات اول نتایج ملموسی احساس نشود اما بعد از گذشت ۳ ماه شما از  شر موهای زائد خلاص می‌شوید و پس از آن این نتایج روز به روز بیشتر خودشان را به شما نشان می‌دهند.

لیزر نباید همراه با سایر روش‌ها استفاده شود و هرگز نباید از روش‌هایی مانند اپیلاسیون که فولیکول مو را از بین برده و جدا می‌کند استفاده کرد، زیرا برای لیزر به فولیکول مو نیاز داریم.

قبل از شروع درمان و همچنین در طول پروسه درمان و به خصوص زمان بین دو جلسه به هیچ عنوان از اپیلاسیون، وکس و روش‌های مشابه که موجب می‌شود مو از ریشه بیرون بیاید استفاده نکنید. استفاده از تیغ و شیو کردن در این پروسه هیچ مشکلی ندارد. در پروسه درمان اجازه دهید ریزش موهای بدن‌تان به صورت طبیعی اتفاق بیافتد.

آنچه که در لیزر بدن به شما یک نتیجه مطلوب و ایمن می‌دهد انتخاب یک کلینیک معتبر و خوب است. پس هرگز به مراکز غیر معتبر و افراد غیرحرفه‌ای اعتماد نکنید، چرا که ممکن است خطرات جدی سلامتی‌تان را تهدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *