لیفت گونه با نخ

لیفت گونه با نخ روشی جدید برای بازگرداندن جوانی و شادابی پوست است که چین و چروک‌های ناشی از پیری را از بین برده و منجر به زیبایی صورت می‌شود.

با گذشت زمان و افزایش طول عمر، پوست انسان کم کم شل شده و گونه‌ها دچار افتادگی می‌شوند و حالت جوانی و شادابی خود را از دست می‌دهد، از این رو افراد برای از بین بردن این علائم دست به برخی روش‌های جوان‌سازی می‌زنند که لیفت گونه با نخ یکی از جدیدترین این روش‌ها است.

از لیفت گونه با نخ می‌توان به عنوان یکی از سریع‌ترین روش‌های زیباسازی نام برد. چرا که در زمانی کوتاه، با بی‌حسی موضعی، بدون بستری شدن و به اصطلاح سرپایی انجام می‌شود.

معمولا لیفت گونه با نخ شامل قرار دادن نخ‌هایی در زیر پوست و سپس سفت کردن آن‌ها برای بالا کشیدن بافت‌های افتاده‌ صورت و تکمیل لیفت صورت است. نخ‌هایی که برای سفت کردن صورت در طول این روش استفاده می‌شوند در یک جهت یکنواخت خاص قرار می‌گیرند و در نتیجه هنگامی که قرار داده شده و کشیده می‌شوند، چربی و بافت زیر پوست را گرفته و همراه با خود می‌کشند.

لیفتینگ صورت با نخ ۵ مرحله دارد: که شامل : وارد کردن، استقرار، مهار، تعلیق و تثبیت. در این روش با یک برش بسیار کوچک، نخ‌های مخصوص در پوست قرار داده می شوند. برخی افراد ممکن است نگران وجود نخ در زیر پوست خود باشند اما باید که جنس این نخ‌ها کاملا با بدن سازگاری دارند و هیچ مشکلی برای بدن ایجاد نمی‌کنند. جنس نخ‌ها به گونه‌ای است که هم عمل لیفتینگ یا بالا کشیدن گونه را انجام می‌دهند و هم اثر بازسازی و نوسازی دارند.

لیفت گونه بدون نیاز به جراحی و با کمک نخ، مزایای فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بدون ورم، کبودی و بدون اسکار یا جای زخم اشاره کرد. این روش بسیار ایمن است و تنها به بی‌ حسی موضعی نیاز دارد و هیچ نیازی به بخیه نیست. زمان بهبود لیفت گونه با نخ کوتاه‌ مدت است در نیجه افراد می‌توانند به راحتی فعالیت‌های روزانه خود را ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *