میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از روش‌های درمانی برای کاهش چین و چروک پوست، زیبایی و جوان‌سازی آن است. از مزایای میکرودرم ابریژن می‌توان کاهش خطوط کهولت سن، بهبود منافذ پوست و از بین بردن جای جوش و اسکار نام برد اما این موارد تنها فواید این روش نیستند.

میکرودرم روشی فیزیکی است که در آن سلول‌های سطحی و مرده پوست را جدا می‌کنند و در نتیجه، سلول‌های جدید رشد می‌کنند.

از مزایای میکرودرم ابریژن این است که در زمان کوتاهی انجام می‌شود. یکی از شیوه‌های جوان‌سازی بدون نیاز به عمل جراحی و بدون درد است و روشی مطمئن و کارآمد برای پاکسازی و افزایش جوانی پوست محسوب می‌شود.

میکرودرم ابریژن به بهبود برخی موارد در پوست کمک می‌کند از جمله بهبود پوست‌های چرب و مات، منافذ بزرگ پوست، منافذ بسته شده در پوست، خطوط ریز موجود در پوست، بهبود جای جوش‌ها. همچنین این روش به بهبود مشکلات پوستی خفیف نظیر رنگدانه‌های ناهموار و یا بافت پوستی نامناسب کمک می‌کند.

میکرودرم ابریژن می‌تواند باعث افزایش جریان خون و جریان لنفاوی شود که سلامت داخلی پوست را افزایش می‌دهد.

از دیگر مزایای میکرودرم ابریژن این است که موجب افزایش رطوبت پوست شده و باعث کاهش خشک شدن، کاهش چربی‌های اضافه و افزایش سلامت لایه اپیدرم پوست می‌شود. اثرات میکرودرم بر پوست‌های سفید نسبت به تیره کمتر است.

میکرودرم ابریژن مزایای دیگری نیز دارد که عبارت‌اند از:

  • شاداب، درخشان و نرم شدن پوست
  • از بین بردن چین و چروک، فرورفتگی، اسکار و جوش
  • هزینه کمتر نسبت به جراحی پلاستیک و به صرفه بودن
  • غیرتهاجمی بودن میکرودرم ابریژن نسبت به سایر روش‌ها
  • عوارض جانبی کمتر

از دیگر فواید میکرودرم ابریژن این است که در این روش، بیمار به بیهوشی نیاز ندارد و در صورت تمایل می‌تواند از بی‌حس کننده‌ها استفاده کند. این روش بسیار راحت‌تر و کم هزینه‌تر از جراحی‌های زیبایی است و به خوبی نتیجه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *