مزوتراپی رفع ریزش مو

مزوتراپی رفع ریزش مو یکی از روش‌های درمانی مدرن است که می‌تواند به تنهایی و یا همراه با دیگر درمان‌های ریزش مو استفاده شود و رشد موها را تقویت کند.

مزوتراپی به طیف وسیعی از درمان‌های تزریقی با حداقل تهاجم گفته می‌شود که کاربردهای بسیاری دارند. از این روش برای پوست و مو استفاده می‌شود. مزوتراپی پوست صورت برای جوان‌سازی کاربرد دارد و مزوتراپی مو معمولا برای رفع ریزش مو استفاده می‌شود. در این روش تزریق دارو و مواد مورد نیاز به پوست سر، باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها می‌شود.

در مزوتراپی رفع ریزش مو پزشک با تزریق مواد تقویتی مورد نیاز به درمان مو می‌پردازد. این مواد شامل عصاره‌های گیاهی، داروهای مختلف، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، فاکتورهای رشد و دیگر عواملی هستند که می‌توانند به درمان آلوپسی یا همان طاسی کمک کنند.

از مزایای مزوتراپی مو این است که بدون نیاز به جراحی مشکل را رفع می‌کند. این روش معمولا به دروه نقاهت نیاز ندارد و فرد به سرعت بهبود پیدا می‌کند. تزریق مزوتراپی روشی بدون نیاز به بیهوشی و تقریبا بدون درد است. زیرا سوزن‌هایی که برای تزریق استفاده می‌شود بسیار کوچک و نازک است. سوزن تا حدود ۱ میلی‌متر به درون پوست نفوذ کرده و محلول درمانی را مستقیما به درون لایه‌ی میانی پوست تزریق می‌کند.

یکی از اثرات مزوتراپی، زخم‌های بسیار کوچکی است که توسط سوزن ایجاد می‌شود. این آسیب‌های بسیار جزئی باعث می‌شود که فرآیندهای ترمیمی پوست به کار بیفتد. در طی این فرآیند، فاکتورهای رشد و ترمیمی بسیاری در فضای بافتی آزاد می‌شوند. این فاکتورها به ترمیم پوست و تحریک رشد موها کمک می‌کنند.

مزوتراپی موی سر علاوه بر رفع ریزش مو می‌تواند به از بین بردن سایر مشکلات پوست سر نظیر چربی، شوره و ترمیم موهای آسیب دیده کمک کند. این روش نسبت به روش‌های جراحی هزینه کمتری دارد و به مراقبت‌های خاصی نیاز ندارد.

محلول‌هایی که برای تزریق مزوتراپی استفاده می‌شود با توجه به نظر پزشک، بسته به علت استفاده، شرایط فردی و همچنین جنسیت متقاضی، تنظیم می‌شوند. در واقع پزشک زیبایی پس از معاینه اولیه، درباره موادی که موهای سر شما نیاز دارد، تصمیم‌گیری کرده و آن‌ها را به پوست سر تزریق می‌کند.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت با تیم پزشکی حرفه‌ای آماده ارائه مشاوره و خدمات مزوتراپی به صورت حضوری در رشت است. در صورتی که مراجعه حضوری برای شما امکان‌پذیر نیست، می‌توانید ابتدا با تلفن‌های کلینیک الماس تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان، به کلینیک مراجعه فرمایید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *