مزوتراپی مو در رشت

یکی از مؤثرترین راه برای جلوگیری از ریزش مو و احیای موی سر در مدت زمان کوتاه، مزوتراپی مو است. در این مطلب درباره خدمات مزوتراپی در کلینیک الماس توضیح می‌دهیم.

به طور خلاصه مزوتراپی را می‌توان به عنوان یک روش مکمل و جایگزین تعریف کرد، که به صورت تزریق به لایه مزودرم پوست انجام می‌شود. این روش برای درمان ریزش مو بسیار مؤثر بوده و همچنین برای جوان‌سازی صورت و درمان سلولیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس نیاز سلول‌های مویی، تزریق مواد معدنی، ویتامین‌ها، برخی از آنتی اکسیدان‌ها و پروتئین‌ها، با کمک سوزن‌های مزوتراپی نازک و استریل به فولیکول مو که در لایه میانی پوست قرار دارند، انجام می‌شود که این روش مزوتراپی مو نامیده می‌شود.

مزوتراپی، با اطمینان از تغذیه مناسب سلول‌های مو برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌شود. تزریق را می‌توان به صورت دستی یا با کمک دستگاه های مخصوص انجام داد.

مزوتراپی مو تا حد زیادی شکایات مربوط به ریزش مو را کاهش داده است. قبل از تزریق مزوتراپی، با انجام ماساژ ویژه، پوست سر نرم شده و برای تزریق آماده می‌شود. پزشک زیبایی ترکیب شیمیایی را که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد، بر اساس ساختار مو، شکل و شدت ریزش موی مراجعه کننده، به طور خاص آماده می‌کند. این مخلوط معمولا شامل مواد افزایش دهنده گردش خون، ویتامین‌ها و عناصر مختلف است.

پس از انجام تزریق، مو برای مدت مشخصی شسته نمی‌شود و نباید ازهیچ مواد شیمیایی روی مو استفاده شود. در این حالت مواد تزریق شده به خوبی وارد لایه‌ها پوست شده و اثر می‌کند.

کلینیک زیبایی الماس زیر نظر دکتر مریم فردوسی، خدمات مزوتراپی در رشت را ارائه می‌دهد. مراجعه کنندگان می‌توانند پس از مشاوره رایگان و معاینه موها و پوست سر توسط پزشک اقدام به انجام مزوتراپی نمایند.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت خدمات مزوتراپی و سایر خدمات پوست و زیبایی با کلینیک الماس تماس گرفته و یا برای دریافت مشاوره رایگان به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *