مزوتراپی و چاقی موضعی در صورت:  ‌این نوع مزوتراپی اغلب بر روی پف زیر چشم، غبغب، و زیر چانه انجام می‌شود.

در بسیاری از موارد فقط با استفاده از کرم‌ها نمی‌توان به ‌طور کامل پف زیر چشم‌ها را از بین برد، در این موارد در مزوتراپی می‌توان با تزریق دارو‌هایی که برای لاغری موضعی بدن استفاده می‌شود، البته با دوز کمتر و در نقاط خاص، پف‌ها و حتی غبغب‌ را در چهار، پنج جلسه برطرف کرد. سوزنی که در این موارد استفاده می‌شود بسیار ظریف است و عمق تزریق بیشتر از دو تا چهار میلی‌متر نیست.

 

 

مزوتراپی و چاقی موضعی بدن (مزولیپو): این نوع مزوتراپی اغلب برای قسمت‌های شکم، پهلوها، ران، باسن و بازو انجام می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مسائل در درمان چربی‌های موضعی به وسیله مزوتراپی عمق درمان (تزریق) است. در مزوتراپی برای درمان چاقی موضعی از دارو‌هایی استفاده می‌شود که علاوه بر افزایش گردش خون در آن منطقه باعث سوخت ‌و ‌ساز بیشتر و اصطلاحاً آب شدن چربی‌ها و دفع آن‌ها نیز می‌شود. نکته حائز اهمیت در این روش عدم استفاده از دارو‌های هورمونی و نیز جلوگیری از شل‌شدگی و افتادگی پوست است، زیرا مزوتراپی علاوه بر از بین بردن چربی‌ها پوست را نیز محکم و سفت می‌کند.   کلینیک زیبایی الماس بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین کلینیک زیبایی رشت، آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی به خانم‌ها و آقایان محترم است. می‌توانید با خیال راحت، در محیطی زیبا، مجهز و تحت نظر کادری مجرب به زیبایی و سلامت پوست و مو‌های خود رسیدگی کنید.

 

چند توصیه برای بعد از مزوتراپی

  • لطفا پس از مزوتراپی حتماً از ورزش‌های موضعی، حتی در حد ماساژ استفاده کنید.
  • باید رژیم حاوی پروتئین را رعایت کنید.
  • از پوشیدن شلوار تنگ بپرهیزید زیرا تجمع دارو در یک قسمت و عدم پخش آن در بدن می‌تواند باعث دردناک شدن ناحیه مورد تزریق شود.
  •  حد‌اقل در روز ۶ لیوان آب بنوشید. این کار به دفع مواد حاصل از سوختن چربی‌هایتان کمک می‌کند.
  •  قبل از جلسات درمانی از مصرف محرک‌ها مانند کافئین پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *