امروزه پزشکان برای جوانسازی پوست بیماران زیباپسندشان، از روش‌های زیادی استفاده می‌کنند. اما در این مطلب قصد داریم به مقایسه روش‌های متداول‌تر جوان سازی پوست بپردازیم. شاید این مطلب برای انتخاب یکی از روش‌های مزوتراپی، لیفتینگ و لیپوساکشن برای جوانسازی و زیبا‌تر شدن پوستتان به کمکتان بیاید.

مقایسه مزوتراپی با لیفتینگ
جلوی پیری و کهولت سن را با هیچ روشی نمی‌توان گرفت. برای همین افرادی که لیفتینگ جراحی صورت انجام داده‌اند، بعد از مدتی دوباره دچار افتادگی پوست می‌شوند و چون یک‌بار پوست صورت آن‌ها کشیده شده است، نمی‌توانند برای بار دوم از این روش استفاده کنند، در حالی‌ که در مزوتراپی چنین محدودیتی وجود ندارد. در ضمن در لیفتینگ جای بخیه‌ها به زیبایی فرد لطمه می‌زند.

مزوتراپیست‌ها می‌گویند معمولاً در جوان‌سازی ‌پوست اولین نشانه یعنی نرم و روشن شدن پوست بعد از اولین تزریق مشاهده می‌شود ومی‌توان از جلسه سوم تغییرات را مشهاده کرد.

 

مقایسه مزوتراپی با لیپو‌ساکشن

مزوتراپی به نسبت لیپوساکشن کم هزینه‌تر است. در مزوتراپی از دوز دارویی پایین‌تری استفاده می‌شود. در مزوتراپی نیاز به بیهوشی نیست و خطرات عمل‌های جراحی را ندارد. و طبیعتا بیمار مجبور نیست دوره نقاهت بعد از عمل را طی کند.

در مزوتراپی به جای برداشتن چربی، متابولیسم بدن و سلول‌ها تحریک می‌شوند و بدن به ‌طور طبیعی برای از بین بردن چربی‌ها شروع به فعالیت می‌کند. همانطور که گفته شد، در این روش مشاهده تغییرات از جلسه دوم یا سوم شروع می‌شود.

 

در سال‌های گذشته هم‌وطنان شمالی برای جوانسازی و زیبا سازی پوست خود به شهر‌های دیگر می‌رفتند ولی در سال‌های اخیر کلینیک الماس به عنوان بزرگترین کلینیک زیبایی رشت و مجهزترین کلینیک زیبایی گیلان، با کادری مجرب و کار بلد در خدمت عزیزان شمالی است تا تمامی خدمات پوست و مو را به هموطنانمان ارائه دهد. این مرکز زیبایی با همه امکانات پیشرفته‌اش آماده ارائه انواع خدمات زیبایی، اعم از پوست و مو می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *