تزریق ژل گونه و رفع افتادگی گونه‌ها

در دنیایی که روزانه با پیشرفت علم پزشکی، روش‌های درمان مختلف در زمینه زیبایی و جلوگیری از پیری پوست کشف می‌شود، داشتن پوستی سالم و زیبا کار سختی نیست. یکی از مشکلات رایج پوست با بالا رفتن سن، افتادگی گونه‌ها است که با تزریق ژل گونه توسط پزشک رفع می‌شود.

گونه‌ها بخشی از صورت هستند که هنگام لبخند زدن به زیبایی به چشم می‌آیند. افتادگی و شل شدن پوست گونه شادابی چهره را کاهش می‌دهد. هر چه افتادگی پوست کمتر باشد چهره جوان‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

برای درمان شل شدن گونه‌ها و افتادگی صورت روش‌های مختلفی وجود دارد. اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد جراحی لیفت است. اما این روش بسیار گران و پر خطر است و دوره نقاهت طولانی دارد.

بسیاری از افراد به جای جراحی لیفت به دنبال روش‌های آسان‌‌تر با خطرات کمتر هستند. تزریق ژل گونه می‌تواند جایگزین مناسبی باشد که نیاز به استراحت طولانی مدت ندارد. در این روش فرد پس از تزریق می‌تواند به کارهای روزمره خود ادامه دهد.

تزریق ژل گونه روشی است که می‌تواند با از بین بردن افتادگی و شل شدگی گونه‌ها ظاهری زیباتر و جذاب‌تر را به فرد هدیه دهد. با استفاده از این روش چین و چروک ناشی از افزایش سن نیز برطرف می‌شود و چهره جوان‌تر به نظر می‌رسد.

ژل گونه نه تنها برای افراد مسن بلکه برای جوانان نیز کاربرد دارد. هنگامی که افتادگی‌های ارثی در چهره افراد وجود داشته باشد، با لیفت گونه زیر نظر پزشک می‌توان آن را برطرف کرد. لیفت گونه راه‌حلی مناسب برای هر فردی در هر سنی است که دوست دارد گونه‌هایی کشیده‌تر و لبخندی زیباتر داشته باشد.

روش‌های دیگری نیز برای رفع افتادگی گونه‌ها وجود دارد. یکی از این روش‌ها درمان افتادگی پوست با نخ لیفت است که در گذشته درباره این روش توضیحاتی داده شد.

کلینیک زیبایی پوست مو و زیبایی الماس همواره آماده ارائه مشاوره در زمینه زیبایی به شما عزیزان است. کلینیک الماس زیر نظر دکتر مریم فردوسی پاسخگوی سوالات شما در زمینه تزریق ژل و لیفت صورت و همچنین سایر درمان‌های زیبایی است. شما می‌توانید با شماره تلفن‌های کلینیک الماس تماس گرفته و مشاوره رایگان بهرمند شوید.

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *