نمونه ترمیم بینی بدون جراحی

برای داشتن بینی زیبا و بدون نقص، همیشه نیاز نیست تا به سراغ جراحی‌های سنگین برویم. در این مطلب نمونه ترمیم بینی بدون جراحی را ملاحظه خواهیم کرد.

همانطور که قبلا هم درباره ایجاد تغییرات روی بینی با کمک لیفت بینی با نخ صحبت کردیم، در این مطلب نیز نمونه‌ای دیگر از ترمیم بینی بدون نیاز به جراحی را برای شما آورده‌ایم.

با توجه به هزینه بالای جراحی بینی این روش نمی‌تواند همیشه پاسخگوی مناسبی برای تمامی افراد باشد. علاوه بر این گاهی نقص و ایرادهای بینی به آن اندازه بزرگ نیس که نیاز به جراحی‌های سنگین و پرهزینه داشته باشد.

در گذشته به لیفتینگ بینی اشاره کردیم. یک روش دیگر برای ترمیم بینی بدون جراحی، روش تزریق ژل بینی است. این روش هم مانند روش لیفت بینی برای نقص‌های بزرگ بینی قابل استفاده نیست، اما می‌تواند برخی مشکلات نظیر زوایای بینی و فرورفتگی‌های آن را اصلاح کند.

در ادامه تصاویری از ترمیم بینی بدون نیاز به جراحی را مشاهده می‌کنید.

نمونه ترمیم بینی بدون جراحی
ترمیم بینی بدون جراحی

 

نمونه ترمیم بینی در ۱۰ دقیقه
ترمیم بینی در ۱۰ دقیقه

نمونه ترمیم بینی در تصاویر بالا تنها در ۱۰ دقیقه توسط پزشک زیبایی در کلینیک زیبایی الماس انجام شده است.

از مزایای این روش ترمیم بینی، این است که در زمان کوتاهی می‌تواند شما را به نتیجه مورد نظر برساند و همچنین نیازی به بیهوشی ندارد.

برای انجام ترمیم بینی باید با پزشک زیبایی مشورت کنید چرا که گاهی ممکن است بینی شما اصلا نیازی به جراحی زیبایی نداشته باشد و تنها از طریق روش‌های مختلف ترمیم، شما را به نتیجه مطلوب برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *