کاربردهای میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از سریع ترین و بدون دردترین روش‌های درمانی غیر تهاجمی‌ است که برای جوان‌سازی پوست به کار گرفته می‌شود. مزایا و کاربردهای میکرودرم ابریژن بسیار متنوع است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

در روش میکرودرم ابریژن خارجی‌ترین لایه پوست را که حاوی سلول های مرده است، به صورت مکانیکی برمی‌دارند و سپس می‌مکند. حاصل این کار پوستی صاف و نرم خواهد بود. اگر میکرودرم ابریژن اصولی و درست انجام شود، پوست شما ظاهری جوان، شاداب و شفاف به خود می گیرد.

کاربردهای میکرودرم ابریژن زیاد است. تجربه نشان داده است، با میکرودرم ابریژن می‌توان چین و چروک‌های سطحی و جای آکنه را از میان برداشت، اما نتایج این روش درمانی برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود.

میکرودرم ابریژن می‌تواند پر رنگ شدن رنگدانه‌های سطح پوست، لک‌های پیری و سایر عارضه‌های پوستی ایجاد شده توسط نور خورشید را تقلیل دهد.

یکی دیگر از کاربردهای میکرودرم ابریژن این است که بافت مرده پوست را از میان برمی‌دارد و از این طریق فرآیند جذب محصولات مراقبت از پوست را تا ۵٠ درصد افزایش می‌دهد و باعث می‌شود مواد آرایشی جلوه بهتری بر روی پوست صورت داشته باشند.

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای لایه بردارهای شیمیایی و درمان‌های لیزری از میکرودرم ابریژن بهره گیرند چرا که هم بی‌ضررتر است هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر.

میکرودرم ابریژن جریان خون را تحریک می‌کند و از این طریق مواد غذایی توزیع شده میان سلول‌های پوست را افزایش می‌دهد. این امر فرآیند تولید سلول‌های پوست را بهبود بخشیده و بافت و حالت کشسانی پوست را بهتر می‌کند.

برای انجام میکرودرم ابریژن باید حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و زیر نظر پزشک زیبایی تحت درمان قرار گیرید چرا که نتیجه میکرودرم ابریژن تا حد زیادی بستگی به مهارت پزشک دارد و در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر ممکن است زیان‌های جبران‌ناپذیری به پوست‌تان وارد شود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات حرفه‌ای میکرودرم ابریژن و جوان‌سازی پوست به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *