پس از تزریق فیلر

تزریق فیلر امروزه بسیار رایج‌تر از گذشته شده است و افراد مختلف جهت برجسته‌سازی بخش‌های مختلف صورت از این روش استفاده می‌کنند.

پس از تزریق فیلر در پوست چین و چروک‌های موجود در سطح پوست کاهش یافته و فرو رفتگی‌های صورت رفع می‌شود.

پس از انجام تزریق باید به نکاتی توجه شود. بهتر است پس از تزریق فیلر بر روی پوست، تا مدت کوتاهی فشاری وارد نشود. برای آرایش کردن باید با ملایمت با پوست رفتار شود.

دوره نقاهت خاصی پس از تزریق فیلر پوستی وجود ندارد، شما می‌توانید همان روز به اکثر فعالیت‌های خود باز گردید. به یاد داشته باشید که محل تزریق را نمالید، فشار ندهید و گرم نکنید تا ماده تزریق شده به درستی در زیر پوست توزیع گردد.

پس از تزریق فیلر عوارضی معمولی مانند تورم، قرمزی و کبودی و ناراحتی خفیف در محل ممکن است ایجاد شود که ظرف چند ساعت تا چند روز از بین می‌رود و نیاز به نگرانی و درمان وجود ندارد.

فیلر‌های تزریق شده به پوست دائمی نیستند و گاهی ممکن است برای حفظ این وضعیت نیازمند به تزریق دوباره باشید. اما باید توجه داشته باشید که ماندگاری فیلر در بدن، علاوه بر طول عمر تعریف شده هر نوع فیلر، به روند سالمند شدن پوست شما و این که بدن شما چه قدر سریع فیلر را تجزیه خواهد کرد، بستگی دارد. همین عوامل می‌توانند فواصل تکرار دوباره فیلر را تعیین کنند.

زمانی که اثرات فیلرها کاهش یابد، اگر شما تصمیم به درمان دوباره نداشته باشید در این صورت ظاهر چروک‌ها به وضعیت اولیه بر می‌گردد و حجم گونه‌ها و لب‌ها کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که افراد به سراغ درمان‌های متعدد می‌روند.

برای جلوگیری از عوارض جدی تزریق انواع فیلر، در انتخاب پزشک زیبایی مجرب و مورد اعتماد خود دقت نمایید چرا که عدم مهارت و دانش کافی در انجام تزریق و نیز استفاده از انواع متفرقه و ارزان قیمت فیلرها می‌تواند عواقب جدی بدنبال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *