نتایج تزریق ژل

تزریق ژل لب یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین درمان‌های زیبایی است که در صورت تزریق درست و زیر نظر پزشک زیبایی می‌تواند لب‌هایی زیبا به چهره شما هدیه دهد. در این مطلب به سوالات رایج درباره نتایج تزریق ژل پاسخ می‌دهیم.

در گذشته در مطلبی با عنوان ژل لب در رشت، درباره اهمیت تزریق ژل توسط پزشک و نمونه کار ژل لب در کلینیک الماس صحبت کردیم.

بسیاری افراد قبل از انجام هرگونه تزریق می‌خواهند از نتایج آن آگاه شوند. به همین دلیل ما در این مطلب به برخی سوالات رایج در مورد نتایج تزریق ژل پاسخ می‌دهیم.

آیا نتایج تزریق ژل به لب، نچرال و طبیعی است؟
بله نتایج تزریق ژل می‌تواند کاملاً نچرال یا طبیعی باشد اما به برخی عوامل بستگی دارد. عوامل تاثیرگذار روی طبیعی بودن نتایج شامل میزان ژل تزریق شده و جایگذاری ژل در زیر پوست است. پزشکزیبایی لب‌ها را پیش از تزریق از نظر شکل و تقارن بررسی می‌کند تا در زمان تزریق بتواند ژل‌ را در نواحی درستی تزریق کند.

آیا تزریق ژل باعث کشیده شدن لب می‌شود؟
خیر. برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، تزریق ژل به لب باعث کشیده شدن یا شل شدن پوست لب نمی‌شود. مثلا بعد از جذب شدن ژل، لب شما پایین نمی‌افتد و برعکس این رخ می‌دهد. وقتی در هنگام تزریق سوزن لب شما را سوراخ می‌کند به شکل غیرمستقیم کلاژن‌سازی پوست لب را تحریک می‌کند که همین امر نیز به برجسته‌سازی لب کمک می‌کند.

اگر از نتایج تزریق ژل خوشمان نیامد و یا پشیمان شدیم؟
یکی از نکات مثبت ژل موقت بودن آن است و در عرض چند ماه جذب لب می‌شوند. به هر حال ممکن است نظر شما بعد از مدتی عوض شود و این در متقاضیان بار اولی رایج است. در این حالت می‌توانید چند ماه صبر کنید تا لب به حالت اول بازگردد یا به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک ژل تزریق شده را تجزیه کند. در این روش پس از چند روز ژل جذب شده و لب‌ها به شکل اول بازمی‌گردند.

برای ماندگاری بیشتر ژل لب چه کاری باید انجام دهیم؟
متاسفانه در حال حاضر راهی برای این کار وجود ندارد. ماندگاری ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد که بیشترشان طبیعی بوده و نمی‌توان آن را کنترل کرد.

در حال حاضر تنها راه برای اینکه شکل لب‌هایتان همیشه زیبا بماند این است که تزریق ژل را تکرار کنید. به این صورت که پس از چند ماه که ژل به لب جذب شد بار دیگر به پزشک مراجعه کرده و تزریق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *