کرم بوتاکس در مقایسه با بوتاکس

برخی افراد به جای تزریق بوتاکس، استفاده از کرم بوتاکس را پیشنهاد می‌کنند. در این مطلب بررسی می‌کنیم که کرم‌های بوتاکس تا چه حد مؤثر هستند.

چین و چروک صورت مشکلی است که بسیاری از افراد را ناراحت می‌کند. بخاطر همین آن‌ها را مجبور می‌کند که کاری برای حذف چروک‌های صورت انجام دهند. امروزه راه حل‌های بسیاری برای صاف شدن خطوط صورت وجود دارد که تزریق بوتاکس یکی از آن‌هاست. اما این روزها کرم ضد چروک به عنوان کرم بوتاکس مورد استقبال قرار گرفته است.

کرم‌های پوست انواع مختلفی دارند. و هر کدام از آن‌ها برای هدف خاصی استفاده می‌شود. کرم بوتاکس هم برای رفع چین و چروک صورت استفاده می‌شود. اما واقعیت این است که نباید از کرم‌ها انتظار معجزه داشته باشیم. برای مثال، هیچ کرمی نمی‌تواند حالت افتادگی پوست را با برگرداندن کلاژن‌ها به حالت اولیه برطرف کرد.

این حقیقت برای کرم‌های ضد چروک هم وجود دارد. بهترین کرم بوتاکس صورت هم نمی‌تواند چین و چروک‌ پوست را به طور کامل برطرف کند. تاثیر این گونه کرم فقط در حد لطیف و شفاف شدن پوست است.

همانطور که می‌دانید بوتاکس از سم بوتولینیوم به وجود می‌آید. برخی افراد ادعا دارند کرم‌هایشان دارای سم بوتولینیوم است. باید حقیقت را در مورد این گونه کرم بدانید که سم بوتاکس یا همان بوتولینیوم از روی پوست جذب عضلات صورت نمی‌شود. کار کرم‌های بوتاکس صورت به این گونه است که برای مدت بسیار کوتاهی رگ های پوستی را بسته و موجب می‌شود پوست صاف‌تر و روشن‌تر نشان داده شود.

پس بهترین کرم بوتاکس هم تاثیر تزریق بوتاکس را نخواهد داشت. چرا که بوتاکس به طور مستقیم داخل عضله تزریق می‌شود و باعث محو شدن چروک‌های صورت می‌شود.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت خدمات بوتاکس را با تخفیف ویژه ۵۰ درصد ارائه می‌دهد. این تخفیف تنها تا ۱۰ روز قابل استفاده است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان درباره تخفیف بوتاکس در رشت به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه کرده و یا با کلینیک الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲
۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹
۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *