بوتاکس میگرن در کلینیک الماس

بوتاکس علاوه بر زیبایی، کاربردهای درمانی نیز دارد. تزریق بوتاکس میگرن می‌تواند سردردهای مزمن روزانه را درمان کند. کلینیک زیبایی الماس در رشت آماده ارائه خدمات درمان میگرن با تزریق بوتاکس است. اگر درباره بوتاکس میگرن اطلاعی ندارید با ما همراه باشید. در ادامه درباره روش انجام این درمان و مزایای آن توضیح می‌دهیم.

در گذشته درباره تزریق بوتاکس توضیح دادیم. بوتاکس می‌تواند چین و چروک‌های پوستی را رفع کرده و موجب جوان‌سازی صورت شود. اما پزشکان امروزه برای درمان سردرد میگرنی نیز از آن استفاده می‌کنند.

بوتاکس در اطراف رشته‌های درد که باعث سردرد می‌شوند، تزریق می‌شود. این اقدام از فعال شدن شبکه‌های درد در مغز جلوگیری می‌کند. تزریق بوتاکس از بروز این نوع سردردها نیز جلوگیری می‌کند. در واقع در صورتی که برای اهداف زیبایی بوتاکس را انتخاب کرده باشید، می‌توانید از فواید درمانی آن نیز بهره‌مند شوید.

بوتاکس با مکانیسم فلج کردن عضلات باعث شل شدن آن‌ها و جلوگیری از انقباض آن‌ها شده و در نتیجه کاهش درد در بیماران با سردرد مزمن را موجب می‌شود. این روش برای سردردهایی است که ۱۵ روز در ماه یا بیشتر، شخص را درگیر می‌کند. هرچه این نوع سردرد تکرار بیشتری داشته باشد، مراجعه کننده نتیجه بهتری از بوتاکس خواهد گرفت.

معمولا از زمان شروع تزریق، چند روز تا دو هفته طول می‌کشد تا درمان اثر کند و باعث کاهش دفعات و تعداد سردردها شود. اثرات این روش در افراد مختلف متفاوت است اما معمولا به مدت ۴ ماه پایداری دارد. البته در این بین افرادی هستند که تزریق بوتاکس در آن‌ها تا ۱ سال هم اثر درمانی دارد.

روش تزریق بوتاکس برای درمان میگرن به این صورت است که پزشک با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک مقدار کمی بوتاکس را به عضلات کم عمق پوست تزریق می‌کند. هر درمان معمولا شامل ۳۱ تزریق در هفت ناحیه کلیدی سر و گردن است. این نواحی شامل عضلات پیشانی، گیجگاهی، عضلات پس سری، عضلات گردن و عضلات بالای شانه‌ها است.

درمان سردرد با بوتاکس زیر نظر پزشک، به صورت سرپایی و معمولا در عرض ۱۰ تا ۲۰ دقیقه انجام می‌شود و نیاز به آمادگی خاصی ندارد. بعد از تزریق بوتاکس فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.

کلینیک زیبایی پوست مو و الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات بوتاکس درمان میگرن است. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج بوتاکس و یا سایر خدمات زیبایی می‌توانید به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های کلینیک الماس تماس بگیرید: