میکرونیدلینگ در رشت

این روزها روش‌های متنوعی برای جوان‌سازی پوست، درمان جای زخم، سوختگی‌های قدیمی و همچنین رفع ترک‌های پوستی وجود دارد. یکی از این روش‌ها میکرونیدلینگ است. ما در کلینیک الماس به شما عزیزان، درباره ارائه خدمات جوان‌سازی با میکرونیدلینگ در رشت و اثرات این روش بر روی پوست توضیح می‌دهیم.

روش‌هایی که برای درمان جای زخم و یا رفع چروک پوست وجود دارند بسیار متنوع هستند. برخی از این روش‌ها تهاجمی با دوره نقاهت بالا هستند اما روش‌های جدید بسیار راحت بوده و نیازی به استراحت طولانی مدت ندارند. میکرونیدلینگ به عنوان یکی از روش‌های مناسب و کارآمد در حوزه پوست و زیبایی معرفی شده است.

میکرونیدلینگ روشی جدید است که نتایج درخشانی را در درمان ضایعات پوستی و زیبایی به دست آورده است. این روش به‌طور حیرت‌انگیزی باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می‌گردد و علاوه بر آن باعث منظم شدن رشته‌های کلاژن و الاستین در پوست آسیب‌دیده می‌شود.

ترمیم پوست با میکرونیدلینگ به کمک دستگاه مخصوص میکرونیدلینگ انجام می‌شود. این دستگاه دارای سوزن‌های بسیار ریز و ظریفی است که بعد از قرار گرفتن بر روی پوست در آن سوراخ‌هایی ایجاد می‌کنند. این سوراخ‌ها فضایی برای وارد کردن داروهای درمانی فراهم می‌کنند. داروهای مورد استفاده در میکرونیدلینگ زیر نظر پزشک و با توجه به شرایط فرد و نوع آسیب پوستی او تعیین می‌شود. پزشک از طریق روزنه‌های ایجاد شده، داروها را وارد پوست می‌کند و با تحریک سلول‌ها فرآیند ترمیم و بازسازی پوست آغاز می‌شود.

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان پوست با میکرونیدلینگ به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع پوست، سن فرد، نوع و شدت آسیب و شرایط ترمیم زخم در فرد تاثیر زیادی در روند درمان و بهبودی با استفاده از میکرونیدلینگ دارد. واضح است که هر چه جای زخم و یا سوختگی کوچکتر باشد، به تعداد جلسات کمتری برای درمان نیاز دارید.

اگر شما عزیزان متقاضی دریافت خدمات میکرونیدلینگ در رشت هستید می‌توانید به صورت حضوری به کلینیک پوست مو و زیبایی الماس مراجعه کنید. شما می‌توانید با پزشک مشورت کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. پزشک زیبایی پس از معاینه پوست شما، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان را تعیین می‌کند.

کلینیک الماس آماده ارائه خدمات میکرونیدلینگ در رشت می‌تواند به سوالات شما در زمینه درمان آسیب‌های پوستی پاسخ دهد. اگر امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد می‌توانید با ما در کلینیک زیبایی الماس تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

تلفن‌های تماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *