ساعت کار کلینیک زیبایی الماس

کلینیک پوست، مو زیبایی الماس خدمات مختلف پوست و مو را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد. تیم پزشکی و زیبایی کلینیک الماس رشت به صورت کاملا حرفه‌ای درباره تمامی خدمات زیبایی به شما مشاوره داده و شما را برای داشتن پوست و موی سالم راهنمایی می‌کند.

کلینیک الماس واقع در رشت خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. برای مثال برای داشتن پوستی سالم و زیبا می‌توانید از خدمات مختلف جوان‌سازی نظیر بوتاکس، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن، لیفت و نخ لیفت استفاده کنید.

سایر روش‌های جوان‌سازی نیز در این کلینیک ارائه می‌شود. هایفوتراپی با دستگاه‌های به روز و مدرن برای لیفت پوست، رفع غبغب و رفع چروک یکی دیگر از روش‌های پرطرفدار بین مراجعه‌کنندگان است.

برای رفع خال و رفع لک پوستی و به طور کلی رفع انواع ضایعات پوست، طبق تشخیص پزشک زیبایی از روش‌های گوناگونی استفاده می‌شود. استفاده از دستگاه آر اف سرجیکال یکی از بهترین نتایج را برای از بین بردن خال پوستی ارائه می‌دهد.

خدمات رفع موهای زائد با لیزر نیز در این کلینیک انجام می‌شود. لیزر موهای زائد هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان ارائه می‌شود. مراجعه‌کنندگان می‌توانند از بهترین خدمات با دستگاه‌های به روز دنیا در کلینیک الماس بهره‌مند شوند.

در کلینیک زیبایی الماس علاوه بر درمان‌های پوست، خدمات درمان ریزش مو و تقویت رشد مو نیز ارائه می‌شود. به کمک روش مزوتراپی مو مواد و داروهای مورد نیاز برای سلامت و رشد موها به پوست سر تزریق می‌شود. این مواد به رشد سریع‌تر موها کمک می‌کنند.

ساعت کار کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس به شرح زیر است:

  • صبح‌ها، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بعد از ظهر
  • عصرها، از ساعت ۴ تا ۸ عصر

برای مراجعه حضوری به کلینیک الماس می‌توانید به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه کنید. تیم پزشکی ما آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات مختلف در زمینه زیبایی به شما عزیزان هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت نوبت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *