میکرونیدلینگ صورت در رشت

از گذشته تا کنون از روش‌های مختلفی برای درمان جای جوش، لک، زخم و جوان‌سازی استفاده شده است. میکرونیدلینگ صورت یکی از روش‌های است که می‌تواند مشکلات ظاهری پوست را درمان کرده و باعث جوان‌سازی پوست شود.

میکرونیدلینگ یکی از شیوه‌های درمانی برای از بین بردن جای جراحت‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک این روش می‌توان جای زخم و عارضه پوستی را درمان کرد. همچنین برای رفع چروک پوستی و جوان‌تر نشان دادن پوست گزینه مناسبی است.

در انجام میکرونیدلینگ از دستگاهی با سوزن‌های کوچک استفاده می‌شود که در اثر تماس با پوست صورت و وارد کردن مقدار معینی فشار، سوراخ‌های کوچکی روی پوست صورت ایجاد می‌کند. با انجام این کار فضا برای وارد کردن مواد دارویی باز می‌شود.

درمان با میکرونیدلینگ به دو روش انجام می‌شود. یک روش به صورت دستی و روش دیگر به کمک دستگاه میکرونیدلینگ انجام می‌شود.

در روش دستی از دستگاهی به نام درمارولر استفاده می‌شود. درمارولر دارای یک سری غلتکی همراه با تعداد زیادی سوزن کوچک و نازک از جنس تیتانیوم است. از این دستگاه به صورت دستی برای ایجاد حفره‌هایی با عمق مشخص استفاده می‌شود. در واقع روند درمان با غلتانیدن درمارولر بر روی پوست صورت انجام می‌شود.

در روش دوم برای ایجاد منافذ با فاصله معین از یک دستگاه مخصوص میکرونیدلینگ استفاده می‌شود که سرعت حرکت آن قابل تنظیم است. بنابراین تعداد منافذی که در این روش بر سطح پوست ایجاد می‌شوند بیشتر است. این دستگاه به نسبت روش دستی نتیجه بهتری می‌دهد. چرا که پزشک می‌تواند میزان سرعت را مطابق با پوست شما هماهنگ کند.

در هر دو حالت روزنه و زخم‌های ایجاد شده باعث می‌شوند که سرم و سایر مواد درمانی وارد منافذ پوست شده تا ترمیم و بازسازی پوست از نو آغاز شود. به همین دلیل معمولا قبلا از انجام این کار، پزشک زیبایی از مواد دارویی و سرم‌های حاوی ویتامین و اسید هیالورونیک سایر مواد مورد نیاز بر روی پوست شما استفاده می‌کند.

یکی از اولین و اساسی ترین کاربردهای میکرونیدلینگ صورت رفع چین و چروک پوست است. برای این منظور از مواد مغذی برای بازسازی و ترمیم پوست استفاده می‌شود.

کلینیک پوست، مو زیبایی الماس واقع در رشت می تواند شما را در زمینه زیبایی و پوست و مو راهنمایی کند. اگر شما برای رفع چروک و یا عارضه پوستی مایل به انجام میکرونیدلینگ هستید، می‌توانید از مشاوره رایگان کلینیک الماس استفاده کنید. تیم پزشکی کلینیک الماس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درباره زیبایی و جوان‌سازی پوست است.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *