انجام بوتاکس در رشت

بوتاکس در واقع نوعی سم است که باعث فلج برخی از عصب‌ها می‌شود. این سم پس از تاثیرگذاری، سریع از بین می‌رود، اما چون تاثیر آن روی پایانه‌های عصبی و عضلانی است، این پایانه‌ها تا چند ماه به واکنش‌های تحریک‌آمیز پاسخ نمی‌دهند و بعد از آن دوباره به تدریج پایانه عصبی عضلانی ساخته می‌شود و فعالیتش را از سر می‌گیرد و عضله دوباره شروع به کار می‌کند. بنابراین باید دوباره تزریق انجام شود.

 

بهترین قسمت صورت برای بوتاکس، قسمت بالا و پایین صورت است که بوتاکس به آن جواب می‌دهد. در واقع بوتاکس بیشتر روی پیشانی و دور چشم‌ها جواب می‌دهد و حتی برای بالا کشیدن ابرو که در کشور ما بسیار رایج است، می‌توان از بوتاکس استفاده کرد.

 

حرکت عضلات ابرو به این صورت است که یک عضله ابرو را بالا و عضله زیرش را پایین می‌کشد. به همین دلیل شما می‌توانید حرکت این عضلات را مدیریت کنید و تعیین کنید که آیا می‌خواهید ابروی این بیمار بالا برود و چین و چروک‌ها برطرف شود یا می‌خواهید ابروی فرد بالا نرود. گاهی فرد می‌خواهد گوشه ابرو بالا برود و در بعضی موارد می‌خواهد کل ابرو بالا کشیده شود. در همه این موارد میزان تزریق بوتاکس متفاوت است که پزشک با توجه به نوع و مدل ابرو و زاویه پیشانی بیمار، تشخیص می‌دهد.

 

بوتاکس همانند هر داروی قدرتمند دیگر باید توسط یک پزشک یا پرستار با تجربه، و تحت نظارت مستقیم پزشک تزریق شود. کادر پزشکی کلینیک الماس آماده ارائه خدمات بوتاکس است و تزریقات را بطور کاملا بی نقص انجام می‌دهند. روش انجام تزریق اهمیت زیادی دارد و پزشک باید برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن اصول جوان‌سازی و زیبایی صورت را رعایت کند.

 

مثل هر داروی دیگر، این دارو را هم می‌توان بیش از حد مورد استفاده قرار داد. با این حال تا به حال مشاهده نشده که بیماری حالت چهره خود را از دست بدهد. بیمار پس از تزریق هنوز می‌تواند لبخند بزند، احساسات خود را ابراز کند و طبیعی به نظر برسد. او فقط چین چروک اخم و چروک ناحیه دور چشم را ندارد. وقتی تزریق توسط یک پزشک مجرب و با تجربه در این زمینه انجام شود، عوارض کمتری به سراغ شما می‌آید و کلینیک الماس تضمین کننده‌ سلامتی شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *