میکرونیدلینگ در کلینیک زیبایی رشت

میکرونیدلینگ یکی از طبیعی ترین روش‌های جوانسازی پوست است که با تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده و تغییر یافته می‌شود. این روش تکنیکى کاملا بى‌خطر و راحت است که معمولا دوره نقاهت بسیار کوتاهى دارد و نتیجه خوبى در روشن‌سازى، جوا‌ن‌سازى، افتادگى، درمان لک صورت، انواع اسکارهاى جاى جوش، سوختگى، بخیه و منفذباز دارد و در انواع پوست‌ها حتى پوست‌هاى خیلى تیره و لک‌ساز (که براى لیزر مناسب نیست) هم قابل انجام است.

مواردی که می توان از طریق میکرونیدلینگ درمان کرد:

  • چین و چروک پوست
  • اسکار (جای زخم و جراحت)
  • سوختگی
  • استرچ مارک (ترک های پوستی)
  • ریزش مو
  • تیرگی و لکه های تیره پوست

میکرونیدلینگ یا لیزر؟

در آخرین تحقیقات و مطالعات علمی ثابت شده است که تاثیر میکرونیدلینگ از سایر روش‌های تهاجمی از قبیل لیزر فراکشنال CO2 و لایه برداری شیمیایی (پیلینگ) موثرتر است. با توجه به اینکه عمق نفوذ و تاثیر لیزر در حد لایه سطحی اپیدرم است و در صورت نفوذ به لایه درم ایجاد اسکار و هیپوپیگمنتاسیون می‌کند. این در حالی است که عمق نفوذ سوزن‌ها در میکرونیدلینگ به لایه درم می‌رسد و روند کلاژن‌سازی و بازسازی پوست با افزایش جریان خون موضعی در این لایه عمقی تحریک می‌شود.

بعلاوه انجام جوانسازی پوست با روش‌های لایه برداری با لیزر و یا اسیدهای پیلینگ در فصول گرم سال که میزان اشعه ماوراء بنفش در سطح بالایی است، محدودویت‌هایی داشته؛ ولی در روش میکرونیدلینگ بدلیل سالم ماندن لایه اپیدرم که نقش محافظت کننده از پوست را ایفا می‌کند منعی وجود ندارد.

 

با توجه به این مباحث می‌توان گفت میکرونیدلینگ دقیق‌ترین و موثر‌ترین روش جوانسازی پوست است. کادر پزشکی کلینیک زیبایی الماس، بزرگترین کلینیک زیبایی رشت، آماده ارائه انواع خدمات پوست و مو به شما هموطنان عزیز است و خدمات میکرونیدلینگ را با بهترین و جدید‌ترین تجهیزات روز دنیا در اختیار شما عزیزان می‌گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *