کمی بیشتر در مورد لیفت صورت با نخ بدانیم

لیفت صورت با نخ روشی بسیار جدید برای لیفتینگ بهتر صورت است. چند سال پیش، گوئینت پالترو عنوان‌هایی را برای تایید یک نوع عمل زیبایی صورت که تا حدی جنجالی بود به وجود آورد: لیفت صورت با نخ یا thread lift

جراحان در سراسر کشور مشکوک بودند که این درمان عوارض جانبی وحشتناکی مثل زخم، جای بخیه، و غیره دارد اما حالا با‌گذشت چند سال، و با پیشرفت فن آوری جدیدی که پشت این روش است، لیفت صورت با نخ می‌تواند یک گزینه مناسبب برای کسانی باشد که به دنبال سفت کردن پوست شل خود هستند.

 

نورمن رو می‌گوید: لیفت صورت با نخ یک روش با حداقل تهاجم برای صورت، گردن، یا فک است که در آن نخ‌ها، که مخروط‌هایی روی آنها قرار دارد، بوسیله یک سوزن بزرگ از زیر پوست می‌گذرند. سپس مخروط‌ها از زیر سطح، پوست را گرفته و می‌کشند تا پوست را در یک حالت لیفت شده‌تر و جوان‌تر، درآورند.

 

آنچه که این درمان جدید را از عمل‌های دوست داشتنی تایید شده توسط پالترو جدا می‌کرد این بود که نخ‌های اصلی از مواد بخیه دائمی ساخته شده بودند. یعنی هنگامی که بخیه‌ها زیر پوست زده شد، همانجا می‌مانند. امروزه جدیدترین نخ‌ها حل شدنی هستند، که خطر ابتلا به عفونت را کاهش می‌دهد. با محصولات قابل حل، باکتری ماده خارجی ماندگاری برای زنده ماندن ندارد. همانطور که نخ حل می‌شود، باکتری هیچ جایی ندارد تا از مکانیسم‌های دفاعی بدن پنهان شود. یک نخ دائمی عمدتا پناهگاهی برای باکتری است تا از سیستم ایمنی پنهان بماند.

 

این روش تحت بیهوشی موضعی انجام می‌شود و این به این معنی است که وقتی سوزن بزرگ زیر پوست بیمار می‌رود و عملا آن را می‌دوزد، بیدار است. به طور معمول بیمار به علت تورم بعد از عمل و کبودی، حدود دو تا سه روز از کار افتادگی دارد. البته بر خلاف یک جراحی سنتی لیفت صورت، لیفت صورت با نخ شامل برش یا دستکاری عمیق بافت نیست. و این بدان معنی است که این یک فرآیند بسیار ساده‌تر برای بیمار است و لیفت صورت با نخ نمی‌تواند نتیجه‌ای به بزرگی و ماندگاری یک لیفت صورت سنتی داشته باشد. در‌واقع هیچ چیز، به ویژه یک روش مانند لیفت با نخ، نمی‌تواند جایگزین لیفت صورت اصلی شود. این استاندارد طلایی جوان سازی صورت است. هیچ چیز مثل لیفت صورت، قادر به تعریف مجدد فک و یا اصلاح پیری گردن نیست. اما برای کسانی که ممکن است قادر به پرداخت هزینه درمان با لیفت صورت نباشند، لیفت با نخ، انتخاب دوم است.

لیفت صورت با نخ می‌تواند یک گزینه خوب برای کسانی باشد که به دنبال یک راه آسان و کم هزینه برای جوانسازی دوباره صورت هستند. با این تفاوت که می‌تواند یک نتیجه کمتر موثر نسبت به لیفت صورت داشته باشد که ماندگاری زیادی ندارد. در‌واقع لیفت صورت یک راه حل دائمی است که زمانی که به درستی انجام شود، ارزش هزینه خود را در طول زمان نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *