چطور بفهمیم یک تزریق بد خواهیم داشت؟

از آن‌جایی که این روز‌ها تزریق بوتاکس همه‌گیر شده و اکثر مردم خواستار جوانسازی و زیبایی بیشتر هستند، مهم است که بدانیم تزریق موفقیت آمیزی خواهیم داشت. برای این منظور علامت‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند شما یک تزریق بد خواهید داشت.

تزریق پرکننده‌ها و بوتاکس، هنگامی که به درستی انجام شود، چهره شما را سال‌ها جوان‌تر می‌کند، اما اگر یک تزریق بد داشته باشید، شما را پیر‌تر و یا حتی ترسناک می‌کند. خوشبختانه، خطوط قرمزی وجود دارد که نشان می‌دهد شما تزریق بدی خواهید داشت. درباره علائمی که معمولا یک تزریق بد را به همراه دارد، طالعه کنید.

خط قرمز شماره ۱: اتاق کثیف است.

این ممکن است به نظر بی ربط باشد اما اتاق پزشک پوست باید بسیار تمیز باشد. وقتی برای تزریق به کلینیک دکتر مراجعه می‌کنید، بزرگترین خط قرمزی که وجود دارد این است که یک اتاق تزریق و وسایل کثیف و به هم ریخته داشته باشد. استریل سوزن، پاکسازی اتاق تزریق و سطح تزریق تمیز برای اطمینان از ایمنی و سلامت عمومی بیمار بسیار مهم است.

خط قرمز شماره ۲: دکتر تزریق کننده، مجوز ندارد.

تزریق نباید توسط پزشکان غیر مجاز انجام شود. بررسی دوباره این اطلاعات، قبل از انجام تزریق برای شما حیاتی است، عمدتا به این دلیل که تزریق کننده غیر مجاز ممکن است نتواند نتیجه‌ای که به دنبالش هستید را به شما ارائه دهد.

خط قرمز  شماره ۳: گزینه های انتخابی محصولات در کلینیک محدود است.

همانطور که پرکننده و یا بوتاکسی که برای شما انتخاب می‌شود باید برای شما مناسب باشد، گزینه‌های نام تجاری محصول نیز باید شخصی سازی شود (بعضی افراد به برخی موارد تزریقی واکنش‌های متفاوتی می‌دهند). انواع مختلفی از محصولات تزریقی در بازار وجود دارد که برای درمان انواع مشکلات صورت توسط FDA تایید شده است پس شما باید بتوانید نام تجاری محصولی را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید.

 

همکاران ما در کلینیک الماس، بزرگترین کلینیک زیبایی رشت، آماده ارائه مشاوره و انواع خدمات زیبایی پوست و مو به شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *