میکرونیدلینگ بهترین ترفند مراقبت از پوست است

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ شامل استفاده از سوزن برای ایجاد صدها زخم سوراخ کوچک نامرئی در لایه سطحی پوست است. این درمان تقریبا بدون درد و بسیار موثر است. میکرونیدلینگ زخم‌هایی که شما ایجاد می‌کنید، بدن را به فرآیند طبیعی ترمیم تحریک می‌کند، و سپس باعث حجم سلول و افزایش کلاژن و تولید الاستین می‌شود، بنابراین نشانه‌های پیری را معکوس و از آن‌ها پیشگیری می‌کند. میکرونیدلینگ در میان محصولات مراقبت از پوست بسیار مشهور شده است.

میکرونیدلینگ چروک‌های ریز و عمیق را کاهش می‌دهد
اولین مزیت میکرونیدلینگ توانایی‌اش برای تحریک رشد کلاژن و الاستین است که کلید پوستی جدید و جوان است. این روش قوی‌ترین راه برای جلوگیری از پیری و ایجاد خطوط ریز و چین و چروک است. تنها چند جلسه میکرونیدلینگ با توانایی خود برای ایجاد سلول‌های جدید پوست، به طرز محسوسی خطوط ریز، خطوط پنجه کلاغی، و چین و چروک عمیق
پیشانی را کاهش می‌دهد. این یکی از دلایلی است که من میکرونیدلینگ را انتخاب می‌کنم، چون خود بدن را وادار می‌کند تا به طور طبیعی خودش را ترمیم کند. برای درمان چین و چروک، باید از سوزنی استفاده شود که طولش بیشتر از ۱٫۵ میلی‌متر نباشد.

 

میکرونیدلینگ زخم‌های آشکار را ترمیم می‌کند
یک تحقیق، سال ۲۰۰۹ در مورد اثرات میکرونیدلینگ، بهبود زخم‌های آکنه تقریبا نزدیک به ۱۰۰ درصد گزارش شده بود.
پس شما باید به دنبال یک پزشک خوب باشید. دستگاه‌های حرفه‌ای میکرونیدلینگ می‌توانند تا اندازه ۳ میلی‌متر باشند، که اثر دوبرابر دارند و می‌توانند جای جوش‌های عمیق را از بین ببرند.

میکرونیدلینگ به جلوگیری از پیری پوست کمک می‌کند
بالاترین توانایی میکرونیدلینگ، علاوه بر صاف کردن و تصحیح پوست آسیب دیده، این است که پوست شل را سفت می‌کند و به این ترتیب علائم پیری را ناپدید می‌کند (به یاد داشته باشید: هرچه مسن‌تر شوید، به طور طبیعی کلاژن کمتری تولید می‌کنید.)

 

کادر پزشکی ما در کلینیک زیبایی الماس، بزرگترین کلینیک زیبایی رشت، به مدیریت خانم دکتر مریم فردوسی، آماده ارائه مشاوره و ارائه خدمات پوست و مو به شما هموطنان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *