بوتاکس کف دست برای رفع تعریق

تعریق کف دست‌ها باعث مختل شدن فعالیت‌های روزانه نظیر نوشتن و یا کار با کامپیوتر، موبایل و سایر دستگاه‌های الکترونیکی می‌شود. به کمک تزریق بوتاکس کف دست می‌توانید مانع تعریق شدید در پوست دست شوید.

عرق کردن دست‌ها برای بسیاری از افراد مشکل‌ساز است. این مشکل گاهی سطحی و گاهی بسیار شدید است. برای مثال در دانشجویانی که همواره در حال نوت‌برداری هستند، تعریق پوست دست می‌تواند موجب خیس شدن یادداشت‌ها و از بین رفتن آن‌ها شود. ممکن است در حال انجام کار طولانی مدت با گوشی موبایل خود باشید و به علت خیس شدن صفحه آن نتوانید به کارتان ادامه دهید. در این حالت لازم است که برای درمان تعریق شدید به پزشک مراجعه کنید.

افرادی که دچار تعریق بیش از حد در کف دست خود می‌شوند می‌توانند از تزریق بوتاکس کف دست برای درمان این مشکل استفاده کنند. این روش بسیار موثر و کم‌هزینه است.

تزریق بوتاکس به کف دست در ۸۰ تا ۹۰ درصد موارد از عرق کردن کف دست‌ها با موفقیت جلوگیری می‌کند. با این حال گزارشات نشان می‌دهند که به علت استفاده زیاد از دست‌ها در طول شبانه روز، نتیجه تزریق بوتاکس کف دست به اندازه زیر بغل دوام نمی‌آورد. در گذشته درباره تزریق بوتاکس ضد تعریق زیر بغل توضیح دادیم.

به طور کلی می‌توان گفت که تزریق بوتاکس می‌تواند تعریق کف دست را تا حد زیاد و برای مدت طولانی کاهش دهد. در صورتی که اثر بوتاکس از بین برود می‌توان دوباره زیر نظر پزشک آن را انجام داد.

تزریق بوتاکس اگرچه روشی غیر تهاجمی است و خطری ایجاد ندارد، اما اگر توسط پزشک انجام نشود و کیفیت بوتاکس استاندارد و مناسب نباشد، می‌تواند مشکلات جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد.

کلینیک پوست مو و زیبایی الماس زیر نظر دکتر مریم فردوسی واقع در رشت آماده ارائه خدمات بوتاکس ضد تعریق دست و سایر خدمات زیبایی است. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های کلینیک الماس تماس بگیرید:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *